Friday, March 4, 2011

roti salut telur

pagi ni...opsss tak de la pagi sangat beb...lebih kurang jam 11 pagi...aku sediakan menu sarapan for my kids...dapat idea nak buat roti sausage...kegemaran qila and jaja. dulu aku pernah cuba tapi tak menjadi...hari ni servey dulu kat web, tengok cam mana org buat lepas tu suruh kakak beli telur kat kedai bawah...



aku buat 4 ketul je....cadangnya nak potong nipis nipis supaya sikecik tu senang nak makan, tak tercekek, kalau besar besar.... harus dia buang lepas gigit sikit

aku suka salut telur lebih sikit supaya ada rasa la roti tu..goreng ni kena hati hati ,, dulu pernah aku goreng naik hangus...





ni la hasil dia.....suka la si kakak tu makan...sedap mama...heheheheehee lega aku dia kata sedap.
at lease dia gemo jugak makan benda ni..susah betul nak cari selera dia,,,,, aku tengok badan dia kurus.. tak gemo makan sangat..puas perah hotak hari hari ..cari menu yg dia suka..

1 comment: