Friday, March 4, 2011

nice view hotel


aku suka sangat tempat ni...cantik siot. ni pegi hotel 5 stars kat KL..tak yah sebut la hotel apa...tapi memang betul2 5 star. gAH gitu. kami pergi satu opis sempena nak merasa makan 12 dishes...memang best la coz first time aku menikmati cara cara makan yg aman tenteram. lepas satu satu makanan keluar...all the food aku suka, cuma aku tak biasa makan lauk without nasi...
makan pun slow and stady sampai licin . boss paksa kami makan sampai licin...coz...mahal beb!!!!! mesti kasik licin.

entry ni bukan nak story more pasal makan tau...so tak de la gambar lauk pauknya. aku nak tunjuk dia punya back ground..je. lobby dia menarik...kami bergambar setiap sudut, tapi kekawan punya gambar tak de la aku tempek kat sini..ni khas my photo je. masa kami sampai sempat la posing sekejap , sebab tampat makannya kat atas so kami tak lepas peluang utk berphoto. ada pulak satu company buat even tema ala ala arabiah...costium dia org semua seksi habis...nampak perut dan tutup mulut dgn kain jarang puak tuh...aku tengok dia punya alcohol...free flow beb.....




so kami sempat lepak kejap after finish makan. tengok dia org punya persembahan live kat bawah....lupa la group apa, tapi suara dia org memang ada kelasss.

entah bila la dapat pegi lagi tempat macam ni ekkk... kena kerja lebih keras baru boleh lepak hotel 5 stars...comm kena pungut lebih lebih...

lepas ni aku akan post entry my vacation...kena tunggu la...heheehheh

No comments:

Post a Comment