Wednesday, March 9, 2011

Ole Ole from Bangkok





tu dia....aku tak le penah sampai ke sini.....nie ole ole dr mak mentua balik fr bangkok.
all the t' shirt for adik kakak and hubby...aku suka TUK TUK.....hahahaaha....kelakar pon ada bunyi dia....kat sini ada ke>>>>?




red and yellow.......




heheheh ni aku punya....first time pakai tudung macam nih...ok gak muka aku..tak semestinya tudung emilia ......http://www.shoppingvalley.blogspot.com hahahahah aku suka paten dia.... tak pulak jumpak kat sini using kain lembut.

selesa pakai...cuma kain dia tebal sikit...kalau ada tido kat hotel ke, nak makan diner kat hotel ke...memang sesuai aku pakai nih...


aku ni kalau pakai purple memang masuk.....hahahaha perasan..member aku pon ada cakap.tak le perasan mana....banyak pun koleksi aku warna purple...after this stop....no more purple....banyak sangat dah..fr tudung, t shirt , baju keje , seluar jalan..all purple...

tapi aku perasan memang kat kedai famous warna purple..ada satu butik tu....warna purple ada berjenis jenis paten...all the shirt wawna purple cuma design dia lain lain ...any way i like purple

No comments:

Post a Comment